Příběh a Dějová linie Yburanu.

- V současné chvíli jsou veškerá vysvětlení, příběhy a popis hry i dějové linie, popis postavy včetně ovládání jak postavy tak celé hry uvedeny v jednotlivých sekcích na Herním fóru.

- Postupně některé zásadní texty uvedeme i zde, nyní však prosíme udělajte si Registraci na herním fóru (později lze přejmenovat na jméno Vaší herní postavy), teprve poté se vám zobrazí texty z drtivé většiny náhodným čitatelům skryté

Děkujeme za pochopení a akceptování tohoto bezpečnostního opatření, neboť pouze aktivní hráč či čtenář může být dobrým hráčem RPG.

Prozradíme zatím něco o hře samotné:
Jedná se o plně grafický trojrozměrný model smyšleného světa plného kouzel, magie, překvapení a samozřejmě hodných i zlých postav či stvoření. Zde hráč ovládá svoji postavu, která začíná žít uvnitř příběhu ve svých 15-ti letech a prožívá spolu s ní její každodenní zážitky, trable i její vývoj a rozvoj. Jde zde o systém postavený na principu UO-RPG, tedy hráčova postava den za dnem stárne, vyvíjí se, mění podle již prožitých zážitků. Hráč musí nejen chodit a ovládat svoji postavičku, musí především za ní “mluvit”, komunikovat formou psaného textu s ostatními hráči na obrazovce, vyjadřovat své pocity a emoce. Jde tedy i o velice dobré procvičování psaní a čtení, o výborný tréning vyjadřovacích schopností hráče. V první herní fázi dějové linie, než může hráč vyrazit na průzkum celého království, hraje jako student kouzelnické školy. Školy, kde se kromě klasické magie a kouzlení, které mají děti tolik rády, ovšem učí také ovládat některý z živlů přírody, který si na prvopočátku sám vybere. Později ve druhém dějství plní systém zadaných úkolů a snaží se odhalit tajemství starého Artefaktu, které je mu předkládáno po částech formou příběhů. K dosažení cíle postupně každý hráč zjistí, že je donucen spolupracovat s ostatními hráči a je veden k tomu, aby si vzájemně pomáhali. Bez kooperace mnohdy i několika hráčů současně nelze úspěšně cíle dosáhnout, stejně jako je tomu v běžném životě. Domníváme se, že především tento prvek, je v herním trhu unikátní, byť na první pohled se zdá málo podstatný. Dle postupně získaných zkušeností se každý hráč pomalu vydává svou vlastní osobitou cestou na které může získat chaloupku v lese, dům ve městě, přátele jak mezi herními postavami tak i ve skutečnosti mezi hráči díky postupné interakci promítnuté do herního fóra. Ve výsledku může někdo skončit jako král celé kouzelné říše, jiný jako obchodník či pasáček, to vše dle svých postupných rozhodování a povahy, kterou hráč podle své svobodné vůle a představy do postavy vkládá. Po všech těchto zážitcích hráč přechází do třetího dějství. Však nechte se překvapit! Vzhledem k tomu, že určitá část postav, které hráč potkává není řízena počítačovým algoritmem, ale je ovládána skutečnými lidmi, kteří improvizovaně reagují na skutečné věty a vyslovené myšlenky hráče, může se později i hráč sám stát jedním z herců, kteří pomáhají dotvářet příběh a dějovou linii ovládáním postav právě pro další nové hráče.

Pokud přesto budete potřebovat pomoci, vyhledejte pomoc v kontaktech u GameMasterů, kteří tu jsou pro vás.